Monday 20 February 2012

Design Rumah Untuk Semua Muslim


Alhamdulillah , harini Allah beri lagi kekuatan nak menulis. Ada lagi kekuatan nak kemas rumah , masak , sidai baju dan mcam-macam lagi. Ada lagi kekuatan nak teruskan hidup dan bersolat dengan sempurna.
Tiba-tiba hati ni terfikir , hm , nak tengok gambar rumah-rumah kat internet la.

Dan , saya pun mula meminta bantuan cik abang saya yang kacak lagi bergaya nak mintak tolong dia carikan rumah untuk kami nanti. >_<


So , inilah antara rumah yang dia jumpa..

1 ) Rumah organic katanya..



ini interior space rumah organic ni.. Pelikkan ? =.='' (sigh)


2) Ini pulak , Bubble House


ni interior Bubble House ni , macam Water Theme Park pula..hehe

3 )  Nautilus House,

Ok , setelah melihat keputusan yang abang saya ni memang tak berbakat pilih rumah , sebab semua rumah tu pelik sangat.. Jadi saya bercadang untuk buat sendiri design rumah saya nanti.
Walaupun saya ni tak ambil Lukisan Kejuruteraan , tapi tak salah mencuba kan ? =)

Bismillahirahmanirrahim ..

Tadaaa..


CANTIK TAK ??

 erm..berdebar-debar nak masuk rumah ni. Bekal tak cukup lagi. Takut susah pula kat situ..takut susah , takut haus , takut kena duduk sorang-sorang..Hm , memang takut lah.

Kalian dah bersedia ke ? Bagus lah . Saya ni tak tahu lah ready ke tak..
Tapi , waktu tu pasti tiba. Ntah-ntah sekejap lagi ke.

Allahu.

Ya Allah , Akhirkanlah usia kami dengan sebaik-baik pengakhiran , khusnul khotimah dan hati yang sejahtera.


No comments: